1. Termeni și condiții
Toate informatiile conținute în site-ul www.aristocratmedical.ro sunt proprietatea Aristocrat Medical Clinic SRL” J40 /12034 /2013, C.I.F.: 32296355, punct de lucru: Strada Tarnava nr.5, București.
În momentul în care vizitați și navigati pe site-ul www.aristocratmedical.ro sau când comunicati cu CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL prin intermediul site-lui, se inregistreaza numai informațiile pe care dvs. le oferiti in mod voluntar.
În ceea ce privește fiecare vizită pe site-ul www.aristocratmedical.ro, CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL colectează automat următoarele informații:
• informații tehnice: tipul și versiunea browserului, setarea fusului orar, tipurile și versiunile de plug-in de browser, sistemul de operare și platforma;
• informații despre vizita dvs. din cookie-uri, inclusiv prin clickstream către, prin și de pe site-ul nostru (inclusiv data și ora), paginile pe care le-ați vizualizat sau căutat, timpii de răspuns al paginii, erorile de descărcare, durata https://aristocratmedical.ro/ vizitelor la anumite pagini, clicuri) și metode utilizate pentru a răsfoi din pagină.
Website-ul www.aristocratmedical.ro utilizează module cookie, însă aveți dreptul de a refuza cookie-urile, dacă doriți. Pentru a face acest lucru, va trebui să ajustați setările browserului. Pentru informații detaliate despre modulele cookie pe care le folosim și despre scopurile pentru care le folosim, precum și despre utilizarea de către terți a modulelor cookie și despre informațiile privind blocarea sau refuzarea cookie-urilor, consultați Politica de folosire a cookie-urilor.
Site-ul www.aristocratmedical.ro poate include link-uri către alte website-uri asupra cărora www.aristocratmedical.ro nu are niciun control.
CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL nu este responsabilă de politicile privind confidențialitatea sau de practicile cu privire la datele cu caracter personal a altor website-uri. În situația în care accesați aceste website-uri prin intermediul site-ului nostru, vă rugăm să consultați politicile de confidențialitate ale acestor site-uri pentru a putea înțelege în ce mod colectează si utilizează informațiile dumneavoastră.
CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL isi rezerva dreptul de a modifica conținutul și/sau structura site-ului în orice moment și fără nicio informare prealabilă.
CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL depune toate eforturile pentru a prezenta în mod clar și concis toate informatiile din acest site. Cu toate acestea,CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL
nu este și nu va fi legal responsabilă sub nicio circumstanță pentru nicio eroare, inadvertență ori descriere eronată a informațiilor prezentate în acest site.
Informațiile prezentate pe acest site constituie o sursă de informare fără a reprezenta o ofertă de servicii sau produse din partea CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL.
Este interzisă reproducerea, distribuirea sau publicarea sub orice formă a conținutului materialelor prezentate pe acest site, de către orice persoană, fără acordul scris prealabil al CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL.
Orice incercare de modificare a imaginii si/sau informatiilor din prezentul site, cu exceptia detinatorului sau legal, precum si realizarea de link-uri catre portalul CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL, fară acordul scris prealabil, dă dreptul CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL să se adreseze instanțelor legal competente pentru sancționarea acestui fapt.
CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL, în calitate de operator de date, prelucrează date cu caracter personal în conformitate cu prevederile legale, în vederea prestării de servicii medicale.
SCOPURILE PENTRU CARE SE PRELUCREAZĂ DATE CU CARACTER PERSONAL
Datele cu caracter personal, inclusiv datele cu caracter sensibil, sunt prelucrate de către CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL în baza următoarelor temeiuri:
• îndeplinirea obligațiilor contractuale (pentru a putea încheia un raport contractual, la cererea dumneavoastră, în vederea prestării de servicii medicale),
• îndeplinirea obligațiilor legale și îndeplinirea intereselor legitime (pentru prestarea de servicii medicale și realizării obiectului de activitate).
Datele personale sensibile sunt prelucrate de către CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL în baza următoarelor temeiuri:
• stabilirea unui diagnostic medical, de furnizare de asistență medicală sau a unui tratament medical sau de gestionare a sistemelor/serviciilor de sănătate;
• situații de urgență medicală sau alte situații în care vă aflați în incapacitate fizică sau juridică de a consimți la prelucrarea datelor sensibile;
• protejarea intereselor vitale;
• interes public în domeniul sănătății publice (amenințări grave la adresa sănătății, inclusiv transfrontaliere, asigurarea de standarde ridicate de calitate și siguranță a asistenţei medicale sau dispozitivelor medicale);
• litigii pe care nu le putem soluționa împreună pe cale amiabilă, pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.
În anumite situații, în vederea îndeplinirii scopurilor de prelucrare mai sus-menționate, CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL poate să prelucreze date cu caracter personal aparținând altor persoane fizice, inclusiv minori (spre exemplu sot/sotie, parteneri, reprezentați legali, membri de familie).
CATEGORII DE DATE CU CARACTER PERSONAL CARE SUNT PRELUCRATE DE CĂTRE CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL
În vederea îndeplinirii scopurilor de prelucrare menționate mai sus,CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL prelucrează datele pe care le furnizați în mod direct sau ne sunt furnizate, precum și date pe care le generăm pe baza acestora, respectiv: nume, prenume, codul numeric personal, seria şi numărul actului de identitate, sex, data/ locul naşterii, vârstă, cetăţenia, naționalitate, date din actele de stare civilă, adresa de domiciliu/reşedinţa, adresă de e-mail, telefon fix/mobil, fax, profesie, loc de muncă, angajator, studii, situaţie familială, detalii despre membrii de familie, detalii de plata (facturare/plată servicii medicale), detalii referitoare la asigurări, asigurător, semnătura, înregistrări video, orice opinii pe care ni le transmiteţi sau orice opinii pe care le postaţi public despre noi pe reţelele de socializare sau pe care le faceţi cunoscute pe alte canale publice, precum și orice alte categorii de date pe care le furnizați în mod direct.
Totodată, CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL prelucrează date medicale (date sensibile): simptome, boli anterioare, analize, rapoarte medicale, medicamente administrate în trecut, analize şi alte servicii pe care le accesaţi în cadrul CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL, rezultatele analizelor și investigațiilor pe care le efectuați, tratamentul prescris; medicul ce v-a consultat; recomandări medicale, date din dosarul medical, inclusiv date despre istoricul medical al familiei/partenerului dumneavoastră, date biometrice, informații personale de la persoanele care vă îngrijesc, cum ar fi rudele și profesioniștii în domeniul sănătății sau al asistenței sociale, religia și originea etnică și orice alte informaţii pe care ni le oferiţi cu privire la membri de familie, parteneri şi la relaţiile de rudenie.
Este important să avem o imagine completă a dvs., deoarece acest lucru îi va ajuta pe medicii și colaboratorii CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL să vă furnizeze planuri adecvate de tratament și îngrijire în funcție de nevoile dvs. În cazul în care veți refuza să furnizați anumite categorii de date cu caracter personal, inclusiv date sensibile, sau vă exercitați drepturile de ștergere, restricționare, opoziție, în condițiile prevăzute de lege, este foarte posibil ca CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL să nu poată sa iși îndeplinească scopul de furnizor de servicii medicale ca urmare a imposibilitații de prelucrare de date personale prezentate in prezenta Politică.
UTILIZAREA ȘI PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL PROCESATE DE CĂTRE CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL
Datele cu caracter personal (inclusiv datele sensibile) pe care le colectăm sunt prelucrate pentru îndeplinirea următoarelor scopuri:
• prestarea de servicii medicale, înregistrarea serviciilor medicale prestate, informare cu privire la programări și rezultatele serviciilor prestate;
• derularea oricăror raporturi juridice stabilite între CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL şi dumneavoastră;
• îndeplinirea obligațiilor legale cu privire la sănătate, securitate, menținerea evidențelor și a altor obligații impuse prin lege;
• instruirea și educarea profesioniștilor din domeniul sănătății;
• examinarea includerii în studii de cercetare sau studii clinice;
• prevenirea fraudelor;
• păstrarea și arhivarea documentaţiei contractuale și medicale și/sau ale altor dispozitive ce conțin date cu caracter personal si date sensibile;
• gestionarea sistemelor de comunicaţii şi IT (tehnologia informaţiei), inclusiv a securității IT;
• supravegherea spațiilor CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL conform dispozitiilor legale, prin intermediul sistemele CCTV montate pentru supravegherea spațiilor.
• constatarea, exercitarea sau apărarea unor drepturi ale CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL în instanță, precum și constituirea de probe în acest sens.
• scopuri de marketing direct, publicitate prin intermedierea/promovarea de servicii, inclusiv oferirea de servicii promoţionale sau abonamente de servicii medicale, prin orice mijloace de comunicare;
• scopuri de marketing simplu, inclusiv prin efectuarea de sondaje cu privire la activitatea CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL şi a partenerilor contractuali.
Atunci când este posibil, vom căuta întotdeauna anonimizarea / pseudonimizarea informațiilor dvs. personale pentru a proteja confidențialitatea datelor cu caracter personal.
CATEGORII DE DESTINATARI CĂTRE CARE POT FI DEZVĂLUITE DATELE CU CARACTER PERSONAL
Pentru îndeplinirea scopurilor de prelucrare, CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL poate să dezvăluie o parte sau toate categoriile de date cu caracter personal (inclusiv datele sensibile) către următoarele categorii de destinatari:
• dumneavoastră și/sau reprezentanţilor legali,
• persoanelor fizice sau juridice împuternicite de către CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL,
• medicilor colaboratori și alți furnizorilor de servicii medicale,
• instituțiilor sau autorităților publice din Romania sau din străinătate (Ministerul Sănătății, Casa Națională de Asigurări de Sănătate, și altele)
• partenerilor contractuali (cu titlu exemplificativ: furnizori de servicii, societăți de arhivare-stocare-distrugere documente fizice, contabili, auditori, consultanți juridici și alți consultanți profesionali, furnizori de servicii de IT sau de marketing),
• societăţilor de asigurare şi reasigurare, oricăror achizitori sau posibili achizitiori relevanți din sectorul medical sau din alte sectoare.
TRANSFERUL DATELOR CU CARACTER PERSONAL IN STRAINATATE
În vederea îndeplinirii scopurilor mai sus-menționate este posibil transferul anumitor categorii de date cu caracter personal sau date cu caracter sensibil în afara României, în state din cadrul UE/SEE. Totodată, în măsura în care este necesar, în condițiile prevăzute de lege, CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL va solicita consimțământul dumneavoastră cu privire la transferul datelor cu caracter personal si a datelor cu caracter sensibil către alte companii, organizatii sau persoane din state terte sau catre organizatii internationale.
DURATA PRELUCRARII DATELOR
În vederea realizării scopurilor de prelucrare menţionate, CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL va prelucra datele cu caracter personal pe durata îndeplinirii serviciilor medicale, precum și ulterior, în vederea conformării cu obligațiile legale aplicabile, inclusiv dispozițiile legale cu privire la arhivare. În urma expirarii termenelor legale de arhivare, CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL poate să dispună anonimizarea datelor, lipsindu-le astfel de caracterul personal și să continue prelucrarea datelor anonime pentru scopuri statistice sau de cercetare.
DREPTURILE DE CARE BENEFICIAȚI ÎN CONTEXTUL PRELUCRĂRII DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Dumneavoastră beneficiați, în condițiile prevăzute de legislația în materia prelucrării datelor cu caracter personal, de următoarele drepturi:
• dreptul la informare, respectiv dreptul de a primi detalii privind activitățile de prelucrare efectuate;
• dreptul de acces la date, respectiv dreptul de a obține confirmarea cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, precum și detalii privind activitățile de prelucrare;
• dreptul la rectificare, respectiv dreptul de a obține rectificarea datelor inexacte, precum și completarea datelor incomplete;
• dreptul la ștergerea datelor („dreptul de a fi uitat”), în măsura în care sunt îndeplinite condițiile prevăzute de lege – este posibil ca, în urma solicitării de ștergere a datelor, să se anonimizeze aceste date (lipsindu-le astfel de caracterul personal) și să continue în aceste condiții prelucrarea pentru scopuri statistice și de cercetare;
• dreptul la restricționarea prelucrării, în măsura în care sunt îndeplinite condițiile prevăzute de lege;
• dreptul la portabilitatea datelor, respectiv (i) dreptul de a primi datele cu caracter personal într-o modalitate structurată, folosită în mod obișnuit și într-un format ușor de citit, precum și (ii) dreptul ca aceste date să fie transmise către alt operator de date, în măsura în care sunt îndeplinite condițiile prevăzute de lege;
• dreptul la opoziție – în ceea ce privește activitățile de prelucrare efectuate pentru scopuri de marketing direct, dreptul de opoziție se poate exercita în orice moment, prin transmiterea unei solicitări către contact@aristocratmedical.ro
• dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale automate, respectiv dreptul de a nu fi subiectul unei decizii luate numai pe baza unor activități de prelucrare automate; și
• dreptul de a se adresa Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal sau instanțelor competente, în măsura în care considerați necesar.
Vă puteți exercita dreptul de acces, dreptul la rectificare, dreptul la ștergerea datelor („dreptul de a fi uitat”), dreptul la restricționarea prelucrării, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul de opoziţie și dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale automate prin transmiterea unei cereri scrise (în format letric/electronic prin e-mail), însoțită de o copie o copie lizibilă a actului de identitate al semnatarului.
Este posibil să fie nevoie să solicităm informații specifice de la dvs. pentru a ne ajuta să vă confirmăm identitatea și să vă asigurăm dreptul de a vă accesa datele dvs. personale (sau de a vă exercita oricare dintre celelalte drepturi ale dvs.). Aceasta este o măsură de securitate pentru a se asigura că datele cu caracter personal nu sunt divulgate niciunei persoane care nu are dreptul să o primească. De asemenea, vă putem contacta pentru a vă solicita informații suplimentare în legătură cu solicitarea dvs. de a accelera răspunsul nostru.
Încercăm să răspundem tuturor solicitărilor legitime în decurs de o lună. Ocazional, poate să dureze mai mult de o lună dacă solicitarea dvs. este deosebit de complexă sau ați făcut mai multe solicitări. În acest caz, vă vom anunța și vă vom ține informați cu privire la stadiul solicitărilor.
Vă informăm totodată că puteți să ne solicitați să nu vă mai transmitem mesaje de marketing în orice moment, urmând link-urile de renunțare la orice mesaj de marketing trimis către dvs. sau să ne contactați la adresa de e-mail contact@aristocratmedical.ro
în orice moment.
MODIFICĂRILE ADUSE POLITICII DE UTILIZARE A DATELOR PERSONALE
În situația în care Politica de Utilizare a Datelor Personale se va modifica,CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL va publica pe această pagină o versiune actualizată a politicii. Prin consultarea frecventă a acestui site puteți să vă asigurați că aveți cunoștință permanent despre activitățile de prelucrare întreprinse de către CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL.
Pentru mai multe detalii cu privire la (i) activitățile de prelucrare efectuate de către CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL, (ii) drepturile existente în contextul prelucrării datelor sau (iii) prezenta Politică de utilizare a datelor personale, se poate adresa o cerere în format letric/electronic prin e-mail către contact@aristocratmedical.ro
TERMENI ȘI CONDIȚII DE ACCESARE A SERVICIILOR MEDICALE
Pentru ca intelegem posibilitatea ca accesarea serviciilor medicale sa fie dificila, va oferim in continuare un set de principii si reguli despre cum se pot folosi si accesa serviciile medicale in CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL.
In functie de evolutia legislatiei, a serviciilor pe care le oferim si a locatiilor in care oferim acesteservicii medicale, acest document poate suferi modificari. Intotdeauna, pe www.aristocratmedical.ro sau accesand link-ul din aplicatia Contul Meu, vom avea ultima varianta aplicabila.
Prezentul document isi propune sa prezinte principiile si principalele reguli pe care trebuie sa le respecte un pacient care doreste sa beneficieze de servicii medicale in CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL. Termenii şi Condiţiile de accesare sunt regulile minimale se completează cu prevederile legislației în vigoare si eventual cu prevederile contractului incheiat cu una din entitatile juridice actionand sub umbrela
CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL.
Acest document respecta principiul egalitatii de tratament fata de toti pacientii, bazat pe criterii de sex, orientare sexuala, caracteristici genetice, varsta, apartenenta nationala, rasa, culoare, etnie, religie, optiune politica, origine sociala, handicap, situatie sau responsabilitate familiala, apartenenta ori activitate sindicala, respectand totodata conditiile comerciale agreate prin contracte.
Prin efectuarea programarii, respectiv prin prezentarea si acceptarea inregistrarii in lista de pacienti care s-au prezentat pentru efectuarea unui serviciu medical intr-o locatieCLINICA ARISTOCRAT MEDICAL, va exprimati acordul pentru respectarea acestor termeni si conditii de accesare a serviciilor medicale in cadrul CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL.
I. DEFINITII
1. Abonatul – este acel Pacient care acceseaza servicii medicale in baza unui abonament de servicii medicale, inclusiv acte de adeziune si contracte individuale.
2. Acordul pacientului informat – consimtamantul pacientului in vederea prestarii serviciilor medicale, care are forma prevazuta de OMS 1411/2016
3. Aplicatia Contul Meu – sistem infomatic gestionat de CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL prin intermediul caruia Pacientii isi pot vizualiza dosarul medical electronic, informatii privind situatia financiara in raport cu CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL, inclusiv efectuarea platilor, programari etc.
4. Asigurat / Pacient CAS – este acel pacient care acceseaza servicii medicale decontate de Casa Nationala de Asigurari de Sanatate;
5. Asigurat Privat – este acel pacient care acceseaza servicii medicale in baza unei Asigurari Private de Sanatate
6. Asigurator Privat – societate comerciala romana si straina care în schimbul unei prime de asigurare, se obligă să plătească partil / integral costul serviciilor medicale de care a beneficiat un Asigurat Privat
7. CAS – Casa de Asigurari de Sanatate cu care CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL se afla in contract;
8. Contract – acordul de vointa dintre Pacient si CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL, cu privire la prestarea seviciilor medicale, cuprinzand dar fara a se limita la contract de prestari servicii medicale, oferta comerciala acceptata de pacient (i) in mod expres prin semnatura olografa sau electronica aplicata conform Legii 455/2001 sau prin intermediul aplicatiilor/portaluri CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL, sau
(ii) tacit, prin simpla acceptarii serviciilor medicale.
9. Pacientul – este persoana care utilizează Serviciile Medicale in cadrul Reteaua de Sanatate
CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL.
10. Personalul CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL inseamna angajatii CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL, functionarii, consultantii si colaboratorii de orice fel ai acestuia, precum si orice persoana care presteaza servicii in numele si/sau pe seama CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL ori pentru CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL.
11. CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL – reprezinta toate persoanele juridice care direct sau indirect controleaza sau sunt controlate sau se afla sub control comun cu Centrul Medical Unirea S.R.L.
12. CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL reprezinta clinica apartinandAristocrat Medical Clinic SRL cu sediul în BUCURESTI, sector 1, Str. STR. TARNAVA, Nr. 5, Et. p, Ap. cam. 3, inregistrata la ORC sub nr. J40 /12034 /2013, CUI 32296355, in care presteaza Serviciile Medicale.
13. Termeni si conditii de accesare – sunt toate dispozitiile prevăzute în continuare care se aplica tuturor accesarilor de servicii medicale de către Pacienti in cadrul CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL.
II. PRINCIPII APLICABILE TUTUROR PACIENTILOR
1. Serviciile medicale pot fi accesate de catre Pacienti, de regula, de luni pana vineri in intervalul orar 10.00 – 20.00, sambata-duminica intre 10.00 – 14.00 in cadrul CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL, in conditiile comunicate periodic de catre CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL, disponibile pe site-ul www.aristocratmedical.ro. CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL poate modifica programul de functionare al oricarei clinici, laborator sau spital dupa cum va considera de cuviinta.
2. Accesarea serviciilor medicale se efectueaza pe baza de programare telefonica efectuata (i) in Call Center, la numarul: +40 755 070 704, conform programului comunicat pe site-ul www.aristocratmedical.ro (ii) precum si prin programare online prin intermediul site-ului www.aristocratmedical.ro sau prin aplicatiile sau portalurile CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL.
Recomandam efectuarea programarii dumneavoastra prin accesarea numarului de Call Center.
3. Transmiterea notificarilor, facturilor, corespondenta purtata cu Pacientul de catre reprezentantii CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL, se va face la datele de contact mentionate in Contract / declarate pe alte canale si inregistrate in sistemul informatic al Grupului CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL, adresa care va fi actualizata in functie de declaratiile Pacientului de la momentul accesarii Serviciilor Medicale. Astfel, daca ulterior semnarii unui contract de prestari servicii medicale cu CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL, in care erau mentionate datele de contact, sunt declarate alte coordonate (printr-un alt contract, prin mentionarea acesteia
intr-o corespondenta scrisa, prin inscrierea la un newsletter, prin Call center, in oricare dintre receptiile clinicilor/spitalelor apartinand CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL, etc.), acestea se vor actualiza in functie de ultima solicitare a Pacientului, acesta din urma neputadu-se prevala de faptul ca notificarile si comunicarile nu s-au facut conform contractului.
4. Comunicarile de tip sms sau e-mail, cum ar fi dar fara a se limita la programarile solicitate, informari privind rezultatele investigatiilor efectuate sau eventuale resturi de plata inregistrate, informari privind procedurile operationale/sistemele CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL, care au impact asupra modalitatii de desfasurare a activitatii medicale, nu au caracter promotional, scopul acestora fiind de a asigura o buna desfasurare a serviciilor medicale solicitate de pacienti.
5. In functie de nevoile operationale ale CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL si politica comerciala a CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL, accesul la unele clinici/spitale poate fi restrictionat sau chiar inchis daca Prestatorul decide inchiderea unei clinici/spital, reducerea numarului de servicii acordat intr-o anumita clinica/spital sau alte modificari de natura operationala sau comerciala (cum ar fi, nelimitativ, modificarea specificului unei clinici / unui spital, schimbarea structurii unei clinici / unui spital).
6. In mod exceptional, programarea ta poate fi decalata, atunci cand personalul medical acorda ingrijiri in cazuri prioritare din punct de vedere medical sau in cazuri care necesita o atentie / supraveghere medicala sporita.
7. Pentru urgente medicale (urgenta asa cum este definita din punct de vedere medical – stare medicala sau chirurgicala, a carei debut este brusc, si care se manifesta prin simptome de o severitate suficienta, si pentru care un medic prudent, care poseda cunostinte medicale si care actioneaza cu buna-credinta si in conformitate cu standardele medicale internationale, ar considera ca in lipsa acordarii atentiei medicale imediate ar duce la insuficienta fizica grava sau deces), va recomandam sa va adresati celei mai apropiate unitati medicale cu profil de urgenta. CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL nu este autorizata ca Unitate de Primiri Urgente, asa cum este definita de lege.
8. Serviciile medicale decontate de Casele de Asigurari de Sanatate cu care CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL se afla in contract sunt disponibile in limita fondurilor existente, la medicii declarati in contractele incheiate de CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL cu CAS si in conditiile comunicate de catre CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL la momentul accesarii serviciilor.
9. Accesul la serviciile medicale oferite de Reteaua de Parteneri CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL este limitat de disponibilitatea acestora si se supune regulilor de accesare ale fiecaruia dintre Partenerii CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL, Termenii si Conditiile mentionate in prezenta nefiind aplicabile acestei situatii. CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL incurajeaza utilizarea cu buna credinta si rationala a serviciilor medicale. In cazul in care CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL constata utilizarea excesiva sau neconforma cu politicile CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL poate întrerupe sau înceta furnizarea serviciilor către dvs, fara informarea dumneavoastra in prealabil.
10. CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL are activitatea operationala organizata in mai multe categorii de program/ acces la medici, ceea ce poate insemna existenta unor conditii comerciale diferite de accesare a serviciilor medicale oferite de anumite categorii de medici, cu titlu de exemplu mentionam medici in „Plata Integrala” sau medici in „Parteneriat Academic”. CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL isi rezerva dreptul de a modifica aceste programe, respectiv de a pastra programul anumitor medici exclusiv pentru pacientii care nu detin abonament. CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL isi rezerva dreptul de a acorda un serviciu diferentiat/preferential anumitor categorii de clienti in functie de politica sa comerciala, cu respectarea contractelor la care CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL este parte.
11. Listele medicilor (Plata Integrala, Parteneriat Academic etc.) se pot modifica in mod unilateral de catre CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL in functie de contractele incheiate de CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL cu medicii sau in functie de politica comerciala a CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL. Informatii despre accesul Pacientilor la medicii CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL si costurile serviciilor medicale prestate de catre acestia se obtin de la operatorul Call Center si in locatiile CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL, iar in cazul unor diferente www.aristocratmedical.ro
Call Center: +40 755 070 704
III. REGULI APLICABILE TUTUROR PACIENTILOR
1. Pacientul va respecta programul policlinicilor/spitalelor fara a putea face sesizari legate de faptul ca nu au fost lasati sa intre in clinici inainte de inceperea programului sau dupa terminarea lui.
2. Pacientilii CAS vor avea acces la servicii medicale decontate de CAS doar dovedind calitatea de asigurat prin prezentarea cumulativa a urmatoarelor documente: (i) cardul de asigurat CAS; (ii) biletul de trimitere emis in conditiile CAS, si (iii) cartea de identitate.
3. Accesul Asiguratilor Privati se va face dovedind calitatea de asigurat privat, conditionat de validarea de catre Asiguratorul Privat a decontarii serviciilor asigurate si de prezentarea scrisorii de garatie.
4. Pacientii vor avea acces la specialitatile medicale in cadrul programului dedicat neabonatilor sau abonatilor, in functie de calitatea pe care o detin si de prevederile contractului in baza caruia i s-a permis accesul la servicii. Pacientii nu vor avea dreptul sa aiba mai mult de 5 programari active in acelasi moment, indiferent de specialitatea medicala
5. Accesul la servicii medicale, inclusiv eliberarea rezultatelor medicale, se poate face numai personal, dupa identificarea pacientului, identificare care se poate face numai pe baza unui act de identitate/ pasaport cu poza. Pentru eliberarea rezultatelor catre o alta persoana decat Pacientul vor fi necesare prezentarea de documente suplimentare, conform procedurilor CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL. In cazul pacientilor fara discernamant, informatiile vor fi prezentate apartinatorilor / reprezentantilor legali. Fiecare Pacient / apartinator are obligatia de a solicita informatii suplimentare la receptiile CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL.
6. Accesul la serviciile medicale, inclusiv eliberarea rezultatelor medicale a unui pacient minor, se pot face numai dupa identificarea Pacientului si a apartinatorului care insoteste minorul, cu prezentarea unor documente, conform procedurii comunicate prin call center si pe site-ul www.aristocratmedical.ro
7. La inregistrarea Pacientilor minori in vederea accesarii serviciilor medicale, in sistemul informatic al CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL, parintele / reprezentantul legal / apartinatorul / persoana care solicita programarea va comunica datele de identificare al parintilor sau al reprezentantului legal al Pacientului minor.
8. La fiecare accesare a serviciilor medicale, personalul CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL va actualiza datele Pacientilor, in special telefon si e-mail. Pacientii straini sunt obligati sa comunice date de contact (adresa si numar de telefon) de pe teritoriul Romaniei.
9. Pacientii inteleg ca informatiile referitoare la serviciile medicale si preturile acestora, obtinute in Call Center sau pe site-ul www.aristocratmedical.ro, precum si includerea acestora in abonament, au doar scop informativ. Intodeauna va prevala contractul semnat cu Pacientii sau cu angajatorii/membrii de familie ai acestora, care se va completa cu lista de preturi afisata in receptii. In functie de specificul fiecarui caz medical si de serviciile medicale efectiv oferite in intre informatiile furnizate, coordonatorul operational al locatiei in care se doreste accesarea deciziei va avea decizia finala. De asemenea CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL poate renunta in mod unilateral la una sau la totalitatea listelor de medici.
12. CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL va folosi toate metodele legale, inclusiv contractarea societatilor de recuperare creante specializate, avocati, executori judecatoresti pentru recuperarea debitelor Pacientilor.
13. In cazul in care considerati ca v-au fost incalcate drepturile va rugam sa ne detaliati cazul dumneavoastra la adresa contact@aristocratmedical.ro, prin apelarea call center sau prin intermediul aplicatiilor / portalurilor CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL. O echipa dedicata va prelua mesajul dumneavoastra si va investiga cele relatate, urmand ca un raspuns scris sa va fie oferit in cel mai scurt timp cu putinta. Pacientii nu vor efectua niciun fel de presiuni asupra personalului din receptie si a managementului din locatie pentru rezolvarea reclamatiilor. Toate informatiile, solicitarile, informarile, cu exceptia celor care necesita un alt regim juridic, vor fi inregistrate automat, primind un numar unic.
14. In cazul serviciilor spitalicesti, fiecare Pacient, respectiv apartinator are obligația de a solicita si respecta Ghidul Vizitatorului, document disponibil la Biroul de Internari al fiecarui spital din CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL.
15. Pacientii si CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL au obligatia de a cunoaste si respecta dispozitiile legale aplicabile, respectiv Legea 95/2006, Legea 46/2003 si actele legislative conexe, Pacientii neputand invoca in apararea lor necunoasterea legii.
16. Pacientii si CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL: (i) vor acționa conform legislației aplicabile privind mita și corupția; (ii) nu vor oferi, promite, primi sau solicita orice mită (financiară sau alte beneficii) inclusiv, fără limitare.
17. CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL isi propune sa acorde servicii medicale la cele mai inalte standarde de calitate. In cazuri exceptionale, rezultatul serviciilor prestate de personalul medical al CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL poate sa difere de rezultatul dorit de Pacient. Va reamintim ca obligatia medicala este o obligatie de diligenta, la nivelul actual de cunostinte fiind imposibil sa garantam rezultatul serviciilor oferite. Intotdeauna pacientul are dreptul sa primeasca o a doua opinie medicala.
In cadrul interactiunii cu medicii CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL, costul final al serviciilor poate varia. In acest sens, Pacientul are
obligatia ca dupa fiecare serviciu medical sa verifice in receptiile CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL costul serviciilor prestate, respectiv
daca toate serviciile prestate sunt acoperite integral sau partial de abonament.
10. In cazul in care Pacientul nu se prezinta la 3 programari consecutive in decurs de 6 luni, fara a avea un motiv
intemeiat si fara sa anunte cu cel putin 24 de ore inainte de ora la care este stabilita programarea, CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL
poate suspenda Serviciile Medicale acordate respectivului Pacient pentru o perioada de 3 luni, fara a afecta accesul Pacientului la serviciile de urgenta conform dispozitiilor legale aplicabile.
Pacientul are obligatia sa se prezinte la ora stabilita conform programarii, evitand astfel imposibilitatea efectuarii
consultatiei la medic.
11. In cazul serviciilor incluse in abonamente sau achizitionate sub forma de pachete (de ex. pachet servicii fizioterapie/
recuperare medicala / psihoterapie etc.), neprezentarea la programarile efectuate fara a respecta conditiile de
anulare prevazute la punctul 10 de mai sus, va conduce la achitarea consultatiei / eliminarea acesteia din pachetul
de servicii accesat de Pacient.
12. Parintii / reprezentantii legali ai copiilor au obligatia ca in orice unitate CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL sa nu lase copiii
nesupravegheati. Nu ne asumam raspunderea pentru eventualele evenimente in care copiii se accidenteaza in
clinici/spitale datorita neatentiei tutorilor.
13. In acord cu prevederilor Codului Fiscal, va informam ca nu emitem factura pentru serviciile medicale prestate, la
solicitarea pacientilor, pe numele unor persoane fizice si / sau juridice (societati cu raspundere limitata, PFA, PFI,
s.a.m.d.) decat daca a fost incheiat cu respectiva entitate juridica, in prealabil, un contract de prestari servicii
medicale specific pentru serviciile acordate pacientului.
14 In cazul in care, in urma accesarii serviciilor medicale, Pacientii figureaza in evidentele contabile ale oricareia dintre
societatile din cadrul CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL, cu debite, Pacientul nu va putea accesa niciunul dintre Serviciile Medicale
prestate de oricare dintre societatile apartinand CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL, indiferent daca detine sau nu si calitatea de Abonat
sau Asigurat CAS/Privat. Restrictia va fi activa pana la achitarea debitului sau reglarea situatiei debitului.
15. In cazul in care serviciile medicale de care Pacientul Privat sau Pacientul CAS a beneficiat nu sunt suportate de
Asiguratorul Privat sau CAS, indiferent de motive, Pacientul este obligat sa achite contravaloarea serviciilor
medicale. In acest sens, Pacientul are obligatia de a semna diferite documente, precum angajamente de plata,
documente ce vor fi puse la dispozitie de catre personalul CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL. Refuzul semnarii acestor documente
poate determina refuzul de catre CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL a prestarii serviciilor medicale.
16. Decontarea prin intermediul asigurarii private de sanatate si a asigurarii sociale de sanatate exclude orice alt tip de
decontare a serviciilor, precum si aplicarea de reduceri comerciale suplimentare. Inainte de accesarea serviciului
medical Pacientul va decide ce metoda doreste sa aplice pentru decontarea serviciilor.
17. Faptele, actele sau gesturile obscene, proferarea de injurii, expresiile jignitoare sau vulgare, amenintari cu acte de
violenta sau orice alte acte impotriva Personalului Prestatorului si a celorlalte persoane din incinta sau deteriorarea,
distrugerea sau sustragerea bunurilor CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL, de natura sa tulbure ordinea si linistea publica sau sa provoace
indignarea persoanelor ori sa lezeze demnitatea si onoarea acestora sau a CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL nu sunt
tolerate. In cazul in care Pacientul sau apartinatorii acestuia savarseste una din faptele, actele mentionate mai sus,
CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL va solicita imediat evacuarea Pacientului / apartinatorilor acestuia din incinta locatiei. In cazul nasterii
unei situatii conflictuale, angajatii CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL vor putea solicita imediat interventia echipelor de interventie ale
companiilor private de paza si protectie cu care aceasta colaboreaza, si/sau interventia Politiei.
18. In cazul unor evenimente de genul celor mentionate la punctul 17 – III de mai sus, CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL poate restrictiona
accesul oricarei persoane implicate in incident la serviciile medicale disponibile in cadrul CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL, avand dreptul
de a rezilia unilateral orice contract anterior incheiat cu Pacientul sau in favoarea Pacientului.
19. Este interzis fotografiatul, inregistrarea video si audio, atat in spatiul de asteptare, receptie cat si in cabinetele
medicilor/asistentelor, fara permisiunea prealabila scrisa a acestora.
20. Suspendarea furnizarii Serviciilor Medicale se face in urmatoarele situatii, nelimitativ: (i) Pacientul nu a achitat
facturile emise de oricare dintre societatile din Grupul CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL, inclusiv conform art. 14 – III de mai sus; (ii) in
cazul art. 17 – III de mai sus; (iv) Pacientul sau apartinatorii se afla intr-o situatie litigioasa cu CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL; prin
litigioasa se va intelege litigiu inregistrat la instanta de judecata sau orice alta plangere formulata de catre Pacient
care ar putea aduce prejudicii majore CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL; (v) In alte cazuri prevazute expres in contractul semnat de
catre Pacienti cu CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL sau in lege.
21. In cazul investigatiilor in care este necesar acordul exprimat in scris sub forma de consimtamant medical, lipsa
semnaturii pacientului de pe formularele specifice echivaleaza cu lipsa consimtamantului, caz in care se va opri de
indata furnizarea serviciilor medicale solicitate.
IV. REGULI APLICABILE ABONATILOR
1. In baza abonamentului, Abonatii au acces gratuit sau cu reducere la specialitatile medicale in cadrul programului
dedicat abonatilor, in conditiile mentionate in contractele incheiate direct cu acestia sau in favoarea acestora dar cu
o alta persoana fizica sau juridica (angajatorii acestora/ angajatorii sotului/ sotiei/ copilului acestora). Abonatul nu se
poate prevala de necunoasterea anexelor la contract cuprinzand lista de servicii medicale incluse integral sau cu
reducere in abonamentul sau.
2. Accesul Abonatilor in programul dedicat neabonatilor se va face exclusiv cu achitarea serviciilor la pret de lista sau
cu reducerea prevazuta in Contract.
3. Daca accesul la medicul solicitat sau serviciul medical nu este inclus integral in abonament, operatorul din Call
Center sau personalul din receptie vor informa Abonatul in acest sens. Abonatul are obligatia de a solicita, inainte de
primirea unui serviciu medical, informatii cu privire la costul serviciilor medicale recomandate/dorite. Orice omisiune
reprezinta acceptul tacit de a achita serviciile primite la pret de lista sau la pret redus conform abonamentului
aplicabil.
4. In cazul in care Abonatul solicita prestarea serviciilor in alte conditii decat cele comunicate de Prestator, respectiv cele
descrise in contract si in restul anexelor la contract, acesta va fi obligat la achitarea tuturor serviciilor prestate, la pret
de lista sau cu discount, indiferent daca acestea erau sau nu incluse in abonament.
5. Efectuarea programarilor solicitate de catre Abonat se face in conditiile respectarii Acordului privind Nivelul minim de
calitate a serviciilor, prin care se garanteaza un termen mediu de asteptare pentru fiecare specialitate in parte (vezi
Acordul privind Nivelul minim de calitate a serviciilor comunicat). Termenul mediu de asteptare pentru fiecare
specialitate in parte se respecta in conditiile in care Abonatul nu manifesta preferinta pentru medic, policlinica, zi/ora,
etc. In cazul in care Abonatul manifesta preferinta pentru un medic, policlinica, zi/ora, timpii de asteptare mentionati
in contract nu mai sunt aplicabili, acestia putand fi prelungiti. Timpii de asteptare sunt garantati pentru policlinicile
proprii ale CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL si numai in conditiile mai sus mentionate.
6. Pentru accesarea serviciilor incluse in abonament, gratuit sau cu discount, poate fi necesara prezentarea unui bilet
de trimitere eliberat de un medic din CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL, conform anexei la contract. Medicul CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL va
recomanda serviciile medicale considerate necesare ca urmare a actului medical propriu. Inainte de prezentarea
intr-o locatie CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL abonatul are obligatia de a verifica serviciile incluse in contractul de abonament si
conditiile de accesare a unui serviciu.
7. Solicitarile de noi abonari se transmit conform prevederilor Contractului, de catre departamentul de resurse umane
al contractorului, de regula angajatorul Abonatului, catre persoanele abilitate din cadrul CLINICA ARISTOCRAT MEDICAL. Termenul de
inregistrare in baza de date este de 2 zile lucratoare de la primirea solicitarii. Acest termen poate fi prelungit in cazul
in care exista neconcordante/neclaritati, pana la finalizarea acestora.
www.aristocratmedical.ro
Call Center: +40 755 070 704